Blog

Dr Milan Popović

Blog

Masažom povećajte grudi, uklonite strije i rešite se problema bolnih grudi kod PMS-a

UOPŠTENO O POVEĆANJU GRUDI:

Za prirodno uvećanje grudi ključni su hormoni u našem telu, a biljke o kojima govorimo imaju funkciju da svojim aktivnim sastojcima stimulišu njihovu  ulogu u našem organizmu. Ti sastojci su:

• Fitosetrogeni koji imitiraju estrogen u organizmu. Postoji nekoliko vrsta fitoestrogena, a najmoćniji su izoflavoni i lignani.
  • Fitoprogestini ili biljni progesteroni su hormoni koji igraju važnu ulogu u ženskom zdravlju, održavanju trudnoće, seksualnosti i slično. Pod dejstvom progesterona grudi postaju bujnije i oblije.
  • Androgeni su muški hormoni, koje često optužuju za opadanje kose. Biljke za rast grudi ne treba da sadrže ove hormone, već treba da deluju kao anti-andorgeni, tj. da spreče dejstvo androgena i testosterona koji telu daju muške karakteristike. Velike  grudi svakako nisu jedna od njih.
  • Prolaktin koji stimuliše proizvodnju mleka i rast mlečnih žlezda, a time i povećanje grudi.

Uvećanje grudi postiže se stručnom masažom grudi koju izvodi lekar specijalnim uljima.

Za masažu grudi a u svrhu njihovog povećanja, koriste se specijalna ulja dobijena ekstrakcijom iz biljaka koja pored vitamina sadrže aktivne biljne sastojke. Na taj način, grudi postaju zdravije, lepše, veće i čvršće.

Karakteristike ulja za masažu grudi:

• bogata estrogenima i povećavaju grudi
  • neguju i daju elastičnost i čvrstinu koži
  • poboljšavaju cirkulaciju.

USLUGA:

Bezbolno i bezbedno povećanje i učvršćivanje grudi primenom specijalnih ulja i masaže grudi u Salunu Astradas.

Za samo mesec do dva, kroz 10-ak tretmana masaže grudi specijalnim uljima, moguće je povećati čvrstinu i veličinu grudi i preko 30 %.

Uz značajno povećanje, nakon nekoliko tretmana u Salonu, grudi postaju lepe, zategnute, negovane, čvste i zdrave.

Tretman se preporučuje devojkama i ženama koje imaju manje ili opuštene grudi, ili nisu zadovoljne izgledom svojih grudi (npr. posle dojenja…).

*** Kako se rešiti problema PMS-a i bolnih grudi

👉Jedan od najboljih načina da se u PMS oslobodite problema bolnih grudi (ali i malih grudi ili strija), nervoze, napetosti i svih ostalih simptoma koji prate PMS jeste masaža grudi koju izvodi terapeut-doktor medicine u Salonu Astradas.

👉Masaža traje 30 minuta i u potpunosti Vas oslobađa napetosti, smanjuje umor, nervozu i smanjuje bol i neprijatnost u grudima. Masaža se izvodi specijalnim aromatičnim uljima koja Vas opuštaju, smanjuju bol i napetost u grudima.

👉Zakažite Vaš termin masaže i konsultacije kod našeg lekara u Salonu Astradas na Novom Beogradu.

📞 Pozovite: 011 3186-627, 063 8905-115

Da li imate neki od sledećih simptoma PMS-a:

Ukoliko imate bar 3 od navedenih simptoma, posetite našeg lekara i kroz konsultacije, vežbe i specijalnu masažu, ublažite tegobe PMS-a.

USLUGE

Pobedite ili ublažite simptome PMS-a i menopauze uz savete u vezi ishrane, sna, načina života i upotrebe suplemenata.

Uz telesne vežbe slične jogi i specijalne tehnike disanja i meditacije, kao i specijalnu MASAŽU otklonite većinu simptoma PMS-a: nervozu, depresiju, strah, glavobolju, razdražljivost, nesvestica, zaboravnost, slaba koncentracija, plačljivost, bes, oticanje nogu i stomaka, uvećane i bolne grudi, bolne noge, nesanicu, pojačan apetit, nedostatak volje za odnosima, bubuljice i problemi sa kožom itd.

Specifikacija usluga:

1. Stručne medicinske konsultacije sa lekarom u vezi ishrane, sna, fizičke aktivnosti i korišćenja suplemenata u cilju smanjenja simptoma PMS-a i menopauze
    2. Specijalne vežbe disanja po ruskim doktorima i vežbe za opuštanje i meditaciju u cilju ublažavanja simptoma PMS-a i menopauze
    3. Specijalni tip MASAŽE (ramena, leđa, grudi, stomak i donji stomak, noge…) posebnim aromatičnim uljima u cilju smanjenja većine simptoma PMS-a.
    4. Saveti za primenu svih tehnika (vežbe, meditacija, samomasaža…) u kućnim uslovima klijenta
    5. Kontrolne konsultacije i pregledi

📞 Pozovite: 011 3186-627, 063 8905-115 i zakažite masažu i pregled